Merhaba benim haziran ayından beri bitmeyen bulantılarım vardı endoskopi sonucu safra gastiriti teşhisi konuldu ilaç kullanıyorum fakat iyiye gidiceğime kötüye gidiyorum bu hastalığı olan ve iyileşen var mı fikirlerini ve tecrübeleriniz paylaşırsanız sevinirim