Zeynepkubra61 4 aylik kizim var sütüm azaldi aptamil veriyorum geceleri uyumuyor bildiginiz bir mama var mi memnun kaldığınız
kirmizibasliklikiz_ Zeynepkubra61 yani bu bebege gore degisir deneyerek bulmalisiniz ama ben bizimkileri anlatayim aptamil sma golden goat evolvia kullandik hicbirinden memnun kalmadik. Bebelac gold bizim icin en iyisi oldu 😊
Nillsmother Sma optipro öneririm 🌺 kızım üç aylık doğumdan itibaren mama kullandık Bebelac Gold dan memnun kalmadım gaz yapıyordu bebeğime. Sma hem formül olarak anne sütüne yakın bir mama , şans verebilirsiniz
ASYA123- Zeynepkubra61 valla bir çok mama denedim.sma Bebelac Aptamil hipp Humana devam sütlerini denedim hiçbirini severek içmedi 🥴🤦♀️ bebevita devam sütünü aldım onu severek içiyor 😅4aylik kızım
Yagizmomss Zeynepkubra61 ben 3 aylıkken kullanmaya başladım doktorun önerisi ile aptalimil prosyneo normal aptamile göre pahalı ama bebeğime gaz vs yapmadı
61arzu Zeynepkubra61 baby goat bunu önermekten asla vazgeçmeyeceğim mükemmel bir mama biz üc kardeş te cocuk altımıza hep bu mamayı kullanıyoruz gercekten harika bir mama denemenizi şiddetle tavsiye ederim bzide aptamil prematüre den gectik gercekten cok faydası var aptamil bzide aşırı gaz yaptı bunda normal seyir ediyor gaz durumumuz