minikASLANIM Sezeryan olalı 2 yıl oldu yalnız sol tarafimda şişlik var ve eğilince falan çok acıyor özellikle oraya baskı yapınca acaba ne olmuş olabilir taş gibi böyle elleyicne diğer taraf öyle değil