fquler pedodontiye götürmelisiniz, bu kadar arasının acık olmaması lazkm, ilk diş 14 aya kadar geç çakması normaldir, ancak ilk diş cıktıktan sonra diğerleri de sırayla cok bekletmeden cıkar. Gecikmeden gidin. Bu aylarda ağzında en az 10 tane diş olması lazımdı