Bazı bebeklerde akşam huzursuzluğu olabiliyor. Gün içerisinde çok fazla uyarana maruz kaldıkları için bu yeni öğrenmeleri bu tür bir yolla sindiriyorlar. Benim kızımda yaklaşık 2 ay saat 17. 00 ile 19.00 arası huzursuzdu. Ne yapsak ağlıyordu,emmiyordu. Sonrasında kendiliğinden geçti. Kolik değildir diye umuyorum. Sütünüz de yetiyordur. Aç kalsa ne gün içerisinde huzurlu olur ne de geceleri uyuyabilir. Herkesin dediğini ciddiye almayın bu süreçte çok üzülmemek lazım 😊