Kizlar 6 aylık kızım var 3 4 ay 50gunde falan hasta oldum doğumdan öncesinde bu böyleydi ama herhangi bi sikinti yok rahim duvarim inceymis herneyse bu ay 60 gün oldu hala gelen giden yok başına doğumdan sonra boyle bisi yaşayan oldu mu acaba emzirmiyorum bu arada birde doktora gittim eğer hamilelik olsa ultrasonda görürdü dimi