Bebeğim 20 günlük sürekli emmek istiyor bende veriyorum her emmeye yutkunmuyor bazen sütüm mü gelmiyor diye bile düşünüyorum memeyi sıkınca sütte geliyor ama sürekli emme, uyumama, sancı ve ağlama, kaka çiş alt alma gündüzleri böyle geçiyor günümüz koltuktan kalkamıyorum karnımı bile zor doyuruyorum. Sebebi nedir sizce?