Bebegimm1 NeverGiveUp 5 olur 11.800 bebegim 5 kullaniyorum prima da denedim kaliplari normal 6 buyuk gelir
Sezinnur NeverGiveUp evt aktif Bebek kullaniyoruz aktif olarak 😄 yalnız kusura bakmayın benim aklım külot beze gitti. Külot bezde 6 büyük oldu tekrar beş aldım ama cırtlı bezde 6 tam iyi oluyor. 13.5 kilo.
Duygusalbebek Primanın kalıpları 1 beden büyük gidiyor diğer bezlere göre. Bebeğine Sleppy kullanan kuzenim 3 numara alıyor ama ben primada 2 kullanıyorum hala(15gün büyüğüz biz ayrıca)
annesioglusu3 NeverGiveUp bizde 8 kilo 5 no oluyor bence 6 alın. Bez küçük olunca sızdırma yapabiliyor