yaramaz_bocegim bebeğim 3 aylık başlıkla değil de çeşmenin altında yıkıyorum, kovayla tasla yıkadığımda bile kafasını yıkarken ağlıyordu. Bende çeşmenin altında yıkıyorum lavaboda, köpük file aldım. İçine yatırıyorum. Kafasını tek avcuma su alıp alıp az az döküyorum o zaman ağlamıyo. Zaten kafaları küçük 3-5 avuçta yıkanmış oluyo. Öyle dene istersen