luna55 ben doğduğu günden beri meme+mamayla beslemiştim.bariz bir şekilde sütüm yetmiyordu çünkü(ilk 1-2 gün sadece memeyle gittim 5.gün musyenesinde 500 gr kaybetmişti,sarılık sınırına gelmişti 🥺) doktorum hem emzirmeden sonra 30cc ile besle daha isterse üstüne ek mama hazırla demişti.40 muayenesine gittiğim gün emzirdikten sonra 90 cc içirdim yetmedi bir 30 daha hazırlamıştım çok net hatırlıyorum çünkü kayınvalidem içirmişti ek 30 u ben randevuya gdicem diye 😂 yani mamayı çok mu verdim az mı diye bir şey yok bence,bebek açsa aranır devamını ister zaten.bence önce emzrin,üzerine de mama verin her defasında.az hazırlayın daha isterse eklersiniz.şuan çocuğum kilolu falan da değil,o dönem hep ileride gitti ayına göre ama şuan ortalamada 😇