Maviskiz Kızlar selamlar 25 günlük bebeğim var dünden beri altını değiştirirken 3 kere yeşilimsi ve sarıyla karışık renkte kaka görüyorum. Yeşilimsi kaka neden olur sizce internetten baktığımda normal yazıyor ama kafama takıldı
Morfrenk Maviskiz üşütmüş olabilir, sen yeşillik yiyip emzirmiş olabilirsin. Ama doğru tek başına yeşil kaka normaldir
bireylul Maviskiz ön sütü fazla alıyor olabilir bebeğiniz emzirme aralığını uzatmayın sık sık emzirin 🌸
Maviskiz Morfrenk yeşillik genelde yiyorum taze soğan dereotu filan sıklıkla tüketiyorum ama hiç böyle bişey olmamıştı dün bugün var sadece
Morfrenk Maviskiz hiç korkmayın yeşil kakayla daha çooook karşılaşacaksınız sarı kadar yeşil de normal eğer ateşi, ciyak ciyak ağlamaları yoksa gayet doğal
Maviskiz Morfrenk yok hayır hiç bir şikayeti yok herşeyi normal çok şükür sadece yeşil kaka 😊 teşekkür ederim ilginiz için 🙏😊