Merhabalar . Bebeğimde makat apsesi var yaklaşık 25 gündür antibiyotik kullanioruz . Bulunduğum yerde çocuk cerrahi olmadığı için sürekli gidemiorz . Antibiyotiğe rağmen hala geçmiş degl apse kuculuor fakat kaybolmuor sivilce gbi olup patlatabiliriz demişti öylede olmuor başına böyle bişi gelen var mi ? Tedavisi nasıl ne gbi süreçten geçtiniz aydınlatabilir misiniz beni 😣yavrum çok acılar çekti bir daha öyle olacak diye çok korkuorm 😢