bisenakillisinzaten Bebeğim bazen emzik emerken kendini çok kasıyor. Bacaklarını havaya kaldırmaya çalışıyor. Sanki bir şeylerden hıncını çıkarmaya çalışırmış gibi. Neden böyle yapıyor olabilir? Bebeğinde bu durumu yaşayan var mı?