Bebeğim 4 günlük . İlk 2 gün sütüm gelmedi sezeryan olduğum için biberonla mama verdik . Bi yandan da mememi tutturmaya çalıştım . Şimdi sütüm geldi. Meme ucum küçük olduğu için tutamıyor . Silikon uç denedik. Eds yöntemi denedik . Pompayla çektirdim ucunu çıkarttım . Yok asla emmiyor . Göğüslerim taş gibi oldu. Bildiğiniz farklı bi yöntem var mı yarın elektrikli göğüs pompası alcaz . Lansinoh alacağız ama memnun olduğunuz farklı marka var mı ? Göğsümü sağınca ucu çıkar mı ? Çok üzülüyorum emziremediğim için .