s_enil_ay
Geçmiş olsun insallah en kısa sürede düzelir,
Her bebebk farklidir her mama her bebege yaramiyor maalesef , mesela ben evolviadan memnun kalmadi ama.baskasi cok ca memnun .
Philips Avent antikolik biberon ve aptamil conformil kullandık biz gaz sorunumuz o sekilde azaldı tâbi yaninda takviye bio gaia sap simplex kullandık daha sonra zinco kullandik suan gaz sorunumuz yok arada bir oluyor ,