bireylul yanlış bilgilendirmeyelim 💖 1 aydan sonra bebek kendi acıktığında kalkmalıdır elzem bir durum yoksa. beslenme kadar uykuda önemli bu aylarda, sizin dediğiniz gibi ilerlersek bu bir alışkanlık haline gelir acıkmasa bile alarm gibi kalkmaya başlar ileride de