Bebeğin de kalsiyum yüksekliği olan var mı. Nasıl bi tedavi izlendi neler yapıldı ?
bizim kanda kalsiyum oranı 11 lerde çıkıyor yüksek yani. Oğlum 14 ağlık. Yoğurt peynir kabak falan asla vermem iyice yükselmesin diye ama. Nasıl bi yol izleniyor tedavi için ?