Durununannesi3433 doyup doymadigi kaka sayisiyla degil cis sayisiyla anlasilir endise etmeyin anne sutu alan bebeklerin 10 gune kadar yapmamasi normal. Emdikten sonra huzursuz degilse, uyuyorsa doyuyordur. Doymasa surekli aglar zaten. Sik sik emmek istemesi ve her verdiginizde gogsunuzu almasi acliktan degil doymadi mi diye duusnmeyin emme refleksi oldugu icin ve suan sizin sicakliginiza kalp atis sesinize ihtiyaci oldugu icin surekli emmek ve kucakta durmak ister 😊 15.gun saglik ocagi kontrolune goturup tarttirin olcumleri yapilsin iciniz rahat etsin orda en dogru sonuca ulasirsiniz sutunuz yetip yetmedigi belli olur, saglicakla buyusun 🌸