Tugbaa058 benim iki bebeğinde banyo yaparken yaptım çıkardım hergün azar azar çok yormadan hafif yapıosun çıkıo sonra sonra gidiyor her banyoda yaparsan. 40 ı çıkmadan bitmişti. Herhangi bir zararı yok hatta bazı kişiler bilmiyor bile mesela benim kaynanam bilmiyordu benim anneö söylemişti çıkartın diye öyle yani