Belisinwonderland Herkese selam. Bu kanguru markalarını deneyen ve memnun kalan var mı ? Ya da yüksek standartlarda önerebileceğiniz kanguru modeli var mı ? kızım 3 aylık. Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler 🌸
Baby_Mila Belisinwonderland ben babyjörn mini olanı kullanmıştım memnundum kullanımı kolay 1 yaşına kadar kullanılıyor
eceunverkanra Belisinwonderland Babybjörn air mesh modelini kullanıyorum her yonden cok memnunum,bebegim de cok seviyor. 1yasini gecmesine ragmen kullaniyoruz😌
Fatmazeynep0105 Ergobaby kullaniyorum 18 aydir iki yöne bakani tavsiye ederim (omni 360 sanirim modelin ismi) 😊