Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 5 aylık oldu sütümü sağarak veriyorum ilk ayından beri. Bi kaç hafta önce tatile gittik orda düzensiz sağdım sütümü. Günde 6 7 kere sağarken orda 5 6 saatte bie sağdım. Bazen daha da geçtiği oldu.. Eve geldiğimde eski düzene döndüm ama sütümde neredeyse yarı yarıya azalma vardı. Eskisi gibi olsun diye daha sık sağmaya başladım 1 haftayı geçti ama hala bi artış yok. Sizce sütüm kesiliyor mu? Eskisi gibi tekrar artar mı?