Zeyneppppce İki ay önce normal doğum yaptım 40 im bitene kadar son günlerde bile kanamam oluyordu. Hala adet olmadım hamilelik öncesi adetim her ayın başında oluyor bu ay başında da olmayınca sorayım dedim. Sizce bu kadar süre olmaması normal mi?
Tuba Zeyneppppce 1 seneye kadar olmayadabilirsiniz belli olmaz gayet normal 🥰 bende ilk doğum sonrası 8,5 ay sürdü ilk adet olmam. İkinci doğum sonrası 4,5 ay sonra oldum
Zeyneppppce Ya kasık ağrım oluyor kesin olcam diyorum günler geçiyor yok hala. Doğumum da çok zor geçmişti 40 gün boyunca da kanamam olunca acaba o arada adette mi olmuş oldum diye düşündüm.
Zeyneppppce Tuba ay öyleyse endişelenmeye gerek yokmuş biran bir bende mi böyle oluyor diye düşündüm 💁♀️