Minikadam46 33 haftalık doğm yaptm 2.200 dü kuvezdn çıktığnda 60 cc içiyodu , sağıpta verıyordm 2 saate bir zorla uyandırıyordm burnunu filan sıkıyodm. Doktoeumuz sağıpta ver 3 kilo olana kadar ki ne kadar içtiğini bilelm dedi içtktn sonrada memeni ver dedi tabi çok kucuk oldukları ıcın biberon bıtene kadar yorulup uyuya kalıyodu bitirene kadar uyandırıp içittiriyodm. Küçük oldukları için cok cabuk yoruluyorlar. Daha sonra meme reddi filan olmadı emdi durdu