Merhaba arkadaşlar 14 bucuk aylik bi kızım var baba , mama , al kelimelerini söylüyor. Birde arada bay bay Diyor acaba diyorum az kelime mi soyluyor onunda daha cok kelime ogrenmesi icin neler yapabilirim oyun kartlari var hayvanlari ogretmeye calisiyorum seslerini cikartiyorum bi sure dikkatini cekiyo sonra baska seylerle ilgileniyo . Neler yapabilirim acaba onerileriniz varmi ?