Ysmnylcn
Arkadaşlar Merhaba benim 42 günlük bir oğlum var yaklaşık 20 gündür sürekli ağlıyor ve en fazla 30 dakika uyuyor 31.dakika şak diye ağlayarak gözlerini açıyor.Uykusuzluktan ölmek üzereyim oğlumda uykuyu almayınca iyice hususuz.İki tane doktora götürdüm biri gaz dan dedi biri de reflü dedi ilaç verdi ama yine aynı yine aynı .gaz ilacıda kullanıyorum .Kızımda 7 yaşına girdi aynı onun uykusuda böyleydi kafayı yemek üzereydim resmen 😞oğlum da böyle ben nerde yanlış yapıyorum acaba 😞