Ya sıcak moda aldım mesela 24 de çalıştırdım sıcak değil ılık üflüyor bi süre sonra kendi kendine klima ağzını kapatıyor soğuk değil sıcak da değil ılık gibi ılıktan biraz soğuk üflüyor normal mi bu yeni kurdurduk ufoyla ısınıyoduk önceden de sizlerinkide böylemi acaba