merhaba kızlar çok kötüyüm… 4 yaşındaki kızım 1 haftadır hasta antibiyotik kullaniyor 3 gun oncede 33 günlük kizima geçti. oksuruk ve hirilti vardi sektör 3 gun sonra kontrole gel dedi sabah nefes alis verisi hızlandı bugun de 3. gun olunca gittik eğitim araştırma antalyaya doktor muhtemelen yatış veririz dedi telefonla aradi yogunbakimda yer yokmuş dedi knce acilde ikisine bi buhar tedavisi görsünler dedi gittik acile covid testi yapıldı bebeğime buhar verdik baska dr geldi yatış olacak büyük ihtimal dediler ben zaten birden kötü oldum. Ardından hemsire gelip dedi yatak yok rich hospitalden ambulans geliyor sizi oraya sevk edeceğiz sonra gittiler kimse gelip gitmedi birdaha… neyse ambulans geldi dedim bende gelmek istiyorum diğer kizim daha buhar görüyordu babasi veriyordu. sahsi aracla gelebilirsiniz bizimle gelemezsiniz dediler ben orda başladım yine ağlamaya kızımin bana bir bakışı vardı orda cok çaresiz hissettim kendimi elim kolum bağlandı. arastirmada akciğer enfeksiyonu var dediler muhtemelen buhar falan verecekler. Varmi bu durumu yaşayan annelerimiz aramızda ? özel hastane doğru düzgün bilgi vermedi kan testleri yapıldı sonuc bekliyoruz dediler ama iyi ama kötü dedi doktor hicbisey anlamadim hep ağladığım için. diğer sorum ise sizce bir ücret alirlar mi bizden
alırlarsa sıkıntı yok öderiz kızımız iyi olsun yeterki ama çok saçma bir sistem degilmi? koskoca araştırmada yer yok özele sevk ediliyor kızım ya fakir bir aile olsaydı ödeyemeyiz diyip eve mi göndereceklerdi el kadar bebegi.
Rabbım hic bir anneyi babayı evladiyla sınamasın dualarınıza ihtiyacım var 😔