Moonlightttt Normal canim çok güzel kabız falan değil. Bizim ilk 2bucuk ay cooktu kaka sayımız. Şimdi çok şükür 6 7 ye indi hafif ekstra akıntı da olabilir bazen başka bezde.
Moonlightttt 4 5 normal ve çok güzel . Gastroenteroloji ye gittiğim için biliyorum.kilo alımı güzel,keyfi yerinde, tatlis ise zaten korkmamalisin. Bir de kakada kan mukus yok, vücutta döküntü yok ise yapsın annesi istediği kadar
ayseasel1 Benim bebeğim 4 ay 7 günlük 2 gunde bir bazen her gün 2 defa yapıyor, dr. 3 4 güne kadar yapmasa bile normal demisti
Betus16 ayseasel1 Mwrhaba benim bebeğinde 4 aylık eskiden günde 4 ile 5 kez yapan çocuk bir haftadan beri 5 Günde bir yapıyor ama karnı sert değil doktora gittiğimde normal dedi ilaç ta vermedi fakat şöyle problemimiz var ayıptır söylemesi kokulu gaz yapıyor.Önerileriniz varmı dır????
ayseasel1 Betus16 demir damlasi başladınız mı? Bende bugün kakasinda koku farkettim ve sebebinin o olabileceğini düşünüyorum.