Ayse92 benim ilk doktorum vermişti reflü için ama sonra doktor değiştirdik. Mesut Zeren’e gidiyoruz ve kendisi asla önermiyor. Reflü yatağı ve az ama sık sık emzirmemi tavsiye etmişti ve çok şükür düzeldi kızım. 6.aya kadar reflü her bebekte olurmuş kimisi tolere edebilirken kimisi edemezmiş. Ancak yetişkine bile kullanılan ilaç midesini mahveder, tıp kongrelerinde de kullanışması önerilmiyor dedi.