[silindi] Benim kuzenim de öyleydi. 9 aylıkken başladı öyle uyumaya. Önceden uykuya geçişlerde baya ağlıyordu, biberon emziğini emmeye başlayınca Ağlamaları baya azalmıştı. Birkaç kez emzik vermeyi denemişlerdi zaman zaman ama tutmamıştı. gerçi hatırladığım kadarıyla denedikleri emziklerin ucu biberondan farklıydı daha yassıydı o da bir etkendir belki. Yaklaşık 1.5 yaşına kadar böyle devam etti, sonra bıraktı diye hatırlıyorum.