Cankuzumcpy 2 aylık aşıda çok huzursuz oldu kızım aşıdan 3 saat sonra bir ağlama krizi tuttu kundak yaptım birde hareket ettikçe ağrımasın diye zor oldu biraz ama yaptım .sonra calpol verdim emziğine sürüp öyle biraz sakinleşti gece 12 flan da ateşi yükselmeye başladı 38 buçuk olunca calpol verdim ama ağrı kesici vermeden önce limon kolonyasını pamuğa döküp bacak araları koltuk altına ve ense baş kısmına koydum bunu bir kaç kez tkrarladım en son su ile yaptım aynı işlemi ateşi düşmeye başladı ve uyudu