Kızlar hepsi burada dan emzik alacaktım avent 78 TL idi eşimden onay için kod bekliyodum 2 sefer falan uğraştık denk getiremedik işte olduğu icin😄 3. Kodu alackken indirime girdiğini gördüm ve 2 li avent 6 18 ay arası emzik 66 TL ye düşmüş. Benim gibi kızı veya oğlu 6 aylık olacak olup emziği küçük gelen bebişler için bu fiyata kaçmaz diye düşünüyorum belki birilerine faydam dokunur die yazmak istedim az kalsın ebebekten 90 tl ye alacaktık🤷♀️🤦♀️