Kizlar teyzemin kızının cocugu 2 yasinda biraz yaşıtlarına göre zayif ve istahsiz bir kız ama çikolata seker cok severek yermiş 2 gün önce birden hasta değilmiş istifra etmiş bebek acile götürüp kan testi ve idrar testi yapılmış kanında birsey çıkmamış ama idrarinda seker çıkmış yavrunun doktora sormuşlar çikolata dan olabilirmi diye çikolatadan değil demiş doktor başınıza boyle birsey geldimi sizce nedeni nedir ve nasıl duzeltilebilir