Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında hasta oldu öksürük grip ateş pazar günü acile gittik serum taktilar iyi gelmisti ertesi gün cok iyiydi sonra birden tekrar kötü oldu tekrar doktor calpol dolven vermişti.Bizde kötü olunca sgglik ocagina gittik antibiyotik balgam sökücü bide burun spreyi yazdi onlari kullaniyorum simdi ama oglum surekli uyumak istiyor bisey yemek istemiyor sebebi ne olabilir cok moralim bozuluyor