Kizlr merhaba. Bebislerin burun temizligini hergun mu yapiyosunuz nasil yapiyosunuz tikali degilken bile cekiyo musunuz aspiratorle? Her gun fizyolojik serum kullaniyo
musunuz mesela ya da gunde kac sefer kullaniyosunuz ? Bana bi yardimci olursaniz cok sevinirim annisler ❣️