Defeninannesiii hiç bilmiyorum canım. Ama niye öyle birşeye ihtiyaç duydu anlamadım. Günlük cam şişe sütten, e bebekte veya Migros’ta satılan probiyotik mayalar var onlarla yapsan daha iyi olmaz mı ? Yoğurt yaparken belli bi ısıya ulaşıyor. Anlayamadım ne mantıkla söylediğini. Kaynatsan olmaz mayalasan olmaz.