ipekk96 Merhabalar lütfen yardımcı olun bebeğimin Burnu 1aydır tıkalı neredeyse hiç rahat değil Serum fizyolojik hiç işe yaramıyor rahatla ememiyor uyuyamıyor. Sterimar bayb iyi diye duydum ama kullanan varmı acaba. Siz tıkanıklık için ne kullanıyorsunuz. Bebeğim 5aylık.
kenankaan ipekk96 ben kullandım hastayken, sarı yunuslu olan tıkalı burun için, mavi Yunus günlük temizlik, yastık başına cold mix damlatıyordum bir de. İyi gelmişti açılmıştı.
Alpbeybi ipekk96 5 aylık, serum fizyolojik çok işe yaramadığı için günlük temizlik için kullanıyorum. Sarı olan günlük, turuncu olan hastalık durumlarında temizlemek için
ipekk96 Alpbeybi anladım çok sağolun. Bizim burnumuz tıkalı bizim turuncu almamız gerekli heralde ozaman
Hilokiiii Alpbeybi Turuncu olanın görselini atabilir misiniz rica etsem Google’dan baktım ama sarı renkli ve mavi var
Misbebegim kenankaan serum fizyolojik bir işe yaramıyor gerçekten 21 gunluk benim bebeğimle burnu tıkalı cok canım sıkılıyor bu duruma
sademinannesi ipekk96 sterimar kullanıyoruz üzerinde turuncu yunus olanı daha etkili biz ondan memnunuz hemen açıyor burnu
kenankaan Misbebegim fizyolojik serum normal sümük temizlemek için aşkında, böyle hastalık nedeniyle tıkanıklığa bir faydası yok
ipekk96 kenankaan evet gerçekten 1aydır çekiyor kızım her gün fizyolojik ile temizliyorum ama yok işe yaramıyor hiç