Merhaba bebeğinizin önüne büyük bir büyüme atağı var ve ona yaklaştığı için bu emme de azalma var hatta birz daha ileriki günlerde göğsünüzü bile red edebilir ve çok ağlayıp huysuz olabilir bunlar gayet normal dir. Pes edip mama verirseniz cocugunz göğsünüzü bırakır benimde şuan öyle 3 .5 aylık bebeğim ve 1 aydr savaş veriyoruz. İlk oğlum da pes ettim ve kaybettim. Bunda kazanmayı umud ediyorum. :)