Didem11 Kızlar 2 ay 12 günlük bebeğim var hala gundizleri hiç aktif değil normalmi bu aylarda. Genelde emio kusuyor ve uyuyor… Çok ilgisi yok biseylere. Çok uyuyor gibime geliyor.sizin bebekleriniz nasıl bu dönemde endiselenmeli miyimm bir de ben covid oldum .bebeğim hepten uuyuklamali bir halde anlayamadım:(((( aktivite neler yapilablir bu aylarda.
34Gizem Didem11 benim kızımda 2 aylık gaz sancımız olduğu için gün içinde zar zor uyuyoruz. Geçmiş olsun çok dikkat edin beslenmenize bir an önce atlatın inşallah.
Sevcan6768 Didem11 biz de iki aylık dört günlüğüz karantinamız yeni bitti ben de Covid oldum ama bebeğime geçmedi sürekli gaz sorunumuz var o yüzden çok uyumuyor ama geceleri uyuyor birden ikideN sonra sabah 5 6 ya kadar zaten anne sütü koruyormuş covidden çok geçmiş olsun 💐
Eses20 Didem11 bu yeni dönem annelik sendromu bence 😄 hep aktivite yapmaya çalışıyoz 😅 daha anne karnından çıktığını bile anlamadı bebiş, bi aktivite olmaz zaten bol bol konuşun, sevin, sarılın yeterli 😇
Sdcnk Didem11 geçmiş olsun canm öncelikle. benim kziimda 2 buçuk aylık gün içinde onunla e bebektn aldım minik çıngırak tutturmaya calisyroum el becerisi kazansın diye oyun halısnda oynuyorum gün icinde kitap okuyorum ve siyah beyaz kartları gösteriyorum ilk zsman aktivitesi olarak bunları deneyebilirisn. Bol bol konuşmak lazım ne kadar uyurlar bilmiyorum net ama benimki 2 saat uyuyup 1 buçuk saat uyanık oluyor genelde ya da 3 saat uyursa 2 saat uyanık kalıyor
Didem11 Sevcan6768 bebeğe geçmediğini nerden anladiniz acaba test mi yaptirttiniz.. birde asiniz var mıydı acaba?? Bende aşırı öksürük oldu. Birde hiç tat koku alamıyorum. Sizde de oldumu tat koku kaybi.:( Benim bebeğim nie bukadar aşırı uyuyor acaba ya endişelenmeye başladim.
Sevcan6768 Didem11 uyuması güzel bişey aslında bence endişelenme biz gaz sıkıntısından uyumuyoruz aşım yoktu tat koku kaybı bi süre gelmiycek en kötüsü o hiçbişeyin tadı kokusu yok hala yerine gelmedi benimkisi doktor söyledi geçmez diye test yapma gereksinimi duymadılar test yapan görevlide aynı şeyi söyledi geçmez bebeğe anne sütü korur dedi onunda eşi aynı şeyi yaşamıs
Didem11 Sevcan6768 Emzirirken peki bu covid sürecinde vitamin olarak ne kullandiniz c vitamini çinko falan icinndiyorlar da öyle kafama göre almak istemedim. Kullanabildiğimiz ilaçlar hangisi acaba siz ne kullandiniz
HaticeErgu21 Ma Şaa Allah çok sevindim bebeğinizin uyumasına. Korkmayın bebeğiniz aç veya herhangi bir yeri ağrıyor olsaydı uyumazdi bu kadar. Buyuklerimizin bu sözünü hiç unutmam onlar uyumalı ki buyusunler. :) 3 ayda başlar artık yavaş yavaş aktivitelere
sarmaliklahana Didem11 bneım bebeğim 59 günlük. Ama su 2 - 3 güne kadar sabahları emer uyurdu. Altını değişmek için bile uyanınca azcık oyalardım oynatırım o da maximum 45 dk falan sonra geri uyurdu. Ama 2-3 gündür hareketli oyun istiyor ilgi beklıyor bunu hissettiriyor zaten