Alimomyyyy 2 yaşımıza 1 ay kaldı ve oğlum aşırı iştahsız. Sadece mama içiyo onun dışında lokma yemek istemiyor😢 hasta falanda değil. Muhtemelen iki yaştan kaynaklı ama böylede huzursuzum. Siz neler yapıyorsunuz 2 yaş anneleri özellikle?