Meliimom Çözümünüz var mı herşeye ama herşeye ağlıyor asla mutlu olmuyor yeni bir oyuncağın onu mutlu etme süresi 5dk,neler yapıyosunuz fikirlere açığım
emirinannesii 3 ay 6 günlük uyanıkken hep aglıyo genelde 15-20 dk en fazla susuyordur cok sıkıldım bu durumdan
-1590sinem Mama yemedigi ve uyumadiigi zamanlarda genelde hep mizmiz oğlum sağolsun canım çıkıyor artık ama bir şey yapmıyorum dağıtmaya çalışıyorum bazen sadece sarılıyorum bazen alıp parka çıkarıyorum başka bişi gelmiyor elimden
Ask35tego 5.5 aylık doğduğundan beri agliyor kolikti şimdi ağlamıyor ama sürekli miy miy yada iiiig iggg diye söyleniyor 🙄 hiç oyalanmiyor kucakta gezerken eskiden dururdu şimdi o da yok Uyumamak için agliyor emmicem diye agliyor