3 ay 20 günlük bebeğim var biberon kabul etmiyor. Geceleri uyuyor süte kalkmıyor ( kendi kalktığında 6 saati buluyor) ben mecburen 2-3 saatte bi alıp emziriyorum uykuda olduğu için sorun yaşamıyoruz. Fakat gündüzleri ne zaman memeye tutsam kendini geri atıyor almak istemiyor kendi istediği zaman tutuyor ama 5-6 saatte anca oluyor bu durumda kilosunu etkiliyor bu ay sadece 100 gram almış ne yapacağımı şaşırdım biberon almaz kaşık biberon almaz açken duruyor huzursuzda değil gülüyor aç ama emmiyor gündüzleri bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz ****