Mirmersem21 EfeTusemElif bende 4 cü ayında başlamak istiyorum ama doktora danışacam önce izin verirse yoğurtla başlıyacam
Periii13 Ayda basliycaz dedi doktorumuz. Sadece anne sütü alıyordu ama doymuyor. Formül süt de vermeye başladım arada.