saresmami 1 ay 7 günlük ve yaklasik 1-2 haftadir fiskirarak kusuyor .. bazen burnundan da kesik süt akiyor :( yarin doktora gitcem ama buraya da sormak istedim. Büyük bir sorunmudur? Bilgisi olan ayni seyleri yasayn var mi?
saresmami duyguarsddn25 yaa :( dogumdan beri mi var reflüsü? 3-4 aylikken reflü geciyor diye hep okudum simdiye kadar sizin ki nasil? Bu zamana kadar nasil basa ciktiniz nelere dikkat ettiniz?
matmazeliingunlugu Ya reflüsü olabilir ya da alerjisi olabilir canım. Bizim alerjimiz vardı yemeyi bırakınca fışkırtarak kusmayı da bıraktı.🤷♀️