Internettw c9k güzel.yorumlar olduğu gibi kötü yorumlar da var evet kesinlikle tek başına ise yaramaz katılıyorum ama benim gibi diyetisyene cok gitmiş çok çabalayan ama hala yerinde sayanlar vardır diye düşünüyorum çünkü zar zor 7 kilo veriyor isem 3 geri alıyorum iki ufak çocuğum var snirlerime hakim olmaktan zorlandığım uyumadığım gecelerde kuru ekmek yiyorum çerez gibi çok sardım rahatlattini hissediyorum ama sonra vicdan azabı…Ve yine başa dönüp kilo savaşı o yüzden merak ediyorum bu ilacı nasıl yol.izlemeli diye belki bir umut o eski sevkimi yerine getirir aynı dertten muzdarip olan herkese sesleniyorum bilgi paylaşımı yaparim