Selamlar arkadaslar sosyal medyada bir gonderiye gayet noemal bir dille yorum yazdim birisi bana cevaben uzunca kufurler yazmis normalde takilmam boyle seylere ama yazdiklari yenilir yutulur degil. Hakaret davasi acmak istiyorum bunlarda sonuc gerceklesiyor mu acaba cumhuroyet savcılığına basvurun diyor