mlksh25 Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı, bebek ilk 1 2 gün sürekli sol göğsümü tuttu ve sol göğüs ucu 1 haftadır yarık ve ne yaptıysam geçmiyor, gümüş kapak, lansinoh krem, zeytinyağı denedim olmuyor. Lütfen yardım edin
Seda0651 mlksh25 malesef kolay geçen bişey değil benim de 28 gün oldu hafif var ama ben kantoran yağı ve göğüs kalkanı ile iyilestirdim bide elinden geldiğince hava aldır anne sütünü sur açık gez en iyi yöntem o
homosapiens mlksh25 biri önermişti pek inanmamıştım ama denedim gerçekten o sızıyı hafifletti çay demi sürmüştüm