Oglumunannesiyim İçten dikişli olanlar bakabilir mi acaba 43 gün oldu doğum yapalı kanama bı duruyor bı devam ediyor acaba içteki dikişlerim de sıkıntı mı var ki diyorum başına gelen varmı acaba
Asl90 Oglumunannesiyim sanmıyorum canım. Kanamadan kastın lohusa kanaması değil mi ameliyat yerinizden değil. Eğer lohusa kanamasından bahsediyorsan benimde ara ara kesildi devam etti normal diye düşünüyorum. Biraz daha takip edin olmadı kontrole gidersiniz
Oglumunannesiyim Calikusuu1 Hayir demediler hiç 2 hafta sonra gittim kontrol e öyle dışından baktı iyi güzel dedi gönderdi