Asl90 Nillara evet boyayabilirsiniz. Doktoruma sormuştum ben boya olur ama şu düzleştirme işlemleri olmaz demişti bende boyuyorum biraz hızlı davranıyorum çok solumamaya çalışıyorum yazın balkonda yapıyordum.
Nillara Asl90 yaa gercekten mi hemen aliyorum boyayi zaten 2 tutam sacim var bi degisiklik olsun of sikldm artik kuafore gitmeye vakit zaten yok
Asl90 Nillara evet evet ben sürekli boyadım daha organik olanları alabilirseniz iyi olur ama şart değil sorun yok dedi doktor. Anneninde mutluluğu kendini iyi hissetmesi önemli