Amnehma Bugün üçüncü gün ve bebeğim kendisi kankasını yapamıyor ben masaj yaparak yaptırıyorum. Yaptığı zamanda yeşil,mukuslu yapıyor ve bugün yaptırdığımda kötü bir koku vardı. (2,5 aylık ve sadece anne sütü alıyor)
Nilya88 Amnehma doktorunuza danışarak zeytinyağı verin ben yapamadığı zaman mamasina katıyorum 10 dk sonra yapıyor ☺️
Rikaa Amnehma anne sutune en yakin besin zeytinyagdir dedi doktorum. Ona guvenebilirsiniz. Sabah oglen aksam 1 cay kasigi, hem beyni hem midesi hem de bagirsaklari rahatlatiyor iyi geliyor super besin diyorlar zateb yurtdisindaki doktorlar da. Mukuslu ise ve cok agliyorsa alerjisi olabilir sut urunleri tuketmeyin agir geliyordur
Kelebek45 Amnehma aynı durum var bende bebeğim 5 aylık doktor süt ürünleri alerjisi olabilir dedi dışardan yemek yasakladı birde boza yulaf peynir altı suyu sosis salam sütlaç güllaç çok sütlü şeyler yasak dedi kaka da mukus varsa kötü kokuyorsa alerji olabilirmiş
Nilya88 Amnehma ne kadarlık olduğuna bakmamasım kusura bakma evet küçükmüş ben 1 aydan sonra vermeye basladim
Betim Amnehma normal max1. Haftadan sonra yapar zeytinyağı falan vermeyin müdahelede bulunmayın 10. Güne kadar yapmazsa doktorunuza danışırsınız